logo
امروز : شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۴
[ شناسه خبر : ۴۱۱۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد:

وعده صادق ۲ عامل تسریع تمدن اسلامی

وعده-صادق-۲-عامل-تسریع-تمدن-اسلامی
کارشناس مسائل سیاسی گفت: وعده صادق ۲ تغییر مذاهب مسلمانان جهان به سمت تشیع در حکمرانی پیامبر گونه امام خامنه‌ای برای ایجاد تمدن نوین اسلامی را تسریع کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق؛ علی‌اکبر شفیعی اظهار کرد: ما عادت کردیم جنگ را وحشیانه ببینیم، آن‌قدر به کشتار کور آمریکایی صهیونیستی در خاورمیانه عادت کردیم که به نظرمان عجیب می‌آید اینکه جمهوری اسلامی اهداف نظامی مشخصی را برای حمله خودش معلوم کند و به طور دقیق فقط آن‌ها را مورد هدف قرار بدهد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه فکر می‌کنیم وقتی حمله نظامی معناداری اتفاق افتاده که حتماً موشک‌ها به بیمارستان، مدرسه و محل اقامت و زندگی غیر نظامیان اصابت کند هر چند به کار بردن مفهوم غیر نظامی درباره شهرک نشین‌های صهیونیست خیلی کار دقیقی نیست اما انتخاب مسئولانه فرماندهان میدانی و تصمیم گیران دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران برای مصون نگه داشتن محیط‌هایی که به عنوان منطقه نظامی تعریف نشدند اقدام شایسته‌ای هست که باید به نتیجه آن بپردازیم.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: عملیات وعده صادق ۲ مثل عملیات وعده صادق ۱ یکی دیگر از اخلاقی‌ترین عملیات‌های تاریخ بود.

وی اضافه کرد: لری جانسون، تحلیلگر سابق سیا در خصوص انتقام ایران در وعده صادق ۲ گفت: به نظر می‌رسد پاسخ ایران با دقت طراحی و هدف‌گذاری شده بود و ایران این اطمینان را داد که قرار نیست صدها یا هزاران غیرنظامی رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار دهد؛ ایرانی‌ها خود را انسان دوست‌تر و شرافتمند‌تر می‌دانند و به دلیل عملکردشان فکر می‌کنم همین طور هم است.

شفیعی ادامه داد: میزان و شدت خونریزی‌ها، ویرانی‌ها و خسارت‌های جانی و‌ مالی در جنگ، متأثر از رویکرد اخلاقی یا غیر‌اخلاقی رهبران فکری و به‌تبع آن جنگجویان کشورها بستگی دارد.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: وعده صادق ۲ تغییر مذاهب مسلمانان جهان به سمت تشیع در حکمرانی پیامبر گونه امام خامنه‌ای برای ایجاد تمدن نوین اسلامی را تسریع کرده است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۶
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۰
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۳
  • غروب آفتاب : ۱۷:۴۴
  • اذان مغرب : ۱۸:۰۳
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۰